آنيتاآنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
مامانه آنیتامامانه آنیتا، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
بابایه آنیتابابایه آنیتا، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
یکی شدنه دلامونیکی شدنه دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

آنيتا عسل مامان و بابا

اگه يه روز بزرگ شدي......

1392/3/13 3:17
نویسنده : مامانه آنیتا
249 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم اگه يه روزي بزرگ شدي عروس شدي يادت باشه همسرتو مثل بچه ات دوسش داشته باشي اگه

ميگم مثل بچه ات بخاطر اينه كه ما آدما هيچ وقت بچه مونو ترد و رها نميكنيم حتي اگه بدترين بچه باشه بازم

پيش پدر ومادر عزيز و دوست داشتنيه اگه ما آدما با اين ديد تفكر به زندگيمون نگاه كنيم هرگز از هم بدمون

نمياد و هميشه همديگر و دوست خواهيم داشت درسته خدا طلاق رو تو زندگي ما آدما قرار داده حق انتخاب

داده اما عقل هم داده  كه فكر كنيم مگه ميشه آدم جيگر گوششو فراموش كنه يا ازش خسته بشه پس

ميگن همسر آدم نيمه ي گمشدشه پس چي!! آدم كه نيمه گمشدشو رها نميكنه !!! پس بياييد همديگر رو

دوست داشته باشيم  و تا آخر عهد و پيمانمان در كنار يكديگر به خوبي زندگي كنيم ونفرت را كنار بگذاريم واز

زندگيمان لذت ببريم  و خدا رو بخاطر تموم خوبي هاش سپاس بگوييم 

لحظه شيريني كه به تو دل بستم

از تو پرسيدم كه من/ تو مني يا من تو؟ وتو گفتي هر دو/ من به تو پيوستم / گفتم اي كاش پناهم باشي

همه جا و همه وقت دست تو در دستم / تكيه گاهم باشي و تو گفتي هستم/ تا نفس هست در كنارت

هستم

دختر گلم الهي به حق چهارده معصوم  همسر خوبي قسمتت شه و خوشبخت وعاقبت بخير شي

***آمين***لبخندقلب

مادرت :كبري

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نازی
14 خرداد 92 2:27
سلام چقدر نوشته ها و دعاهاتون قشنگ و دلنشینه.واقعا بچه ها تمام زندگیمونن.خدایا به حق بزرگیت هیچ وقت ناراحتیشونو بهمون نشون نده و همیشه کنارمون نگهشون دار. کبری جان کاش عکسهای ناز دخترتو بزاری ببینیمش
مامی ارمیا
22 تیر 92 10:47
سلام کبری و مهدی عزیز. ارمیای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده .بهش رای میدین؟؟؟؟؟ لطفا کد 589 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. ممنونم
مامان فاطمه زهرا
4 شهریور 92 4:40
ای جانم که از الان برای خوشبختیش دعا میکنین خوش به حال انیتا جون که همچین مادری داره ممنون که به ما سر زدید دوباره بیاین پیش ما شما هم وبلاگ قشنگی دارین نظر من اینه بیشتر از عکس استفاده کنید