آنيتاآنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
مامانه آنیتامامانه آنیتا، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
بابایه آنیتابابایه آنیتا، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدنه دلامونیکی شدنه دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

آنيتا عسل مامان و بابا

مادرانه

1392/4/25 20:04
نویسنده : مامانه آنیتا
235 بازدید
اشتراک گذاری

غصه ي تو براي من شادي من براي تو

دلت گرفت بگو خودم گريه كنم بجاي تو

روزاي خوب براي تو شباي بد براي من

بيستاي قرمز مال تو نمره ي رد براي من

نتاي رنگي مال تو شعر غم انگيز مال من

بهار و عطرش مال تو برگاي پاييز مال من

گلاي قرمز مال تو گلاي پرپر مال من

قصه اول مال تو حرفاي آخر مال من 

وق سفر براي تو درد سفر براي من

رسيدناش براي تو فكر خطر براي من

لذت خنده مال توبارون ريه مال من

صدآفرين مال تو حرف گلايه مال من

آتيش عشقم مال تو كتاب سوختن مال من

عمر زياد تو فال تو رنج زياد تو فال من

قصه طلايي مال تو موندن وساختن مال من

هميشه بردن مال تو هميشه باختن مال من

تموم دنيا رو ميدم صورت ماهت مال من

سوار دور قصه هام من مال تو تو مال من

غصه ي تو براي من شادي من براي تو

الهي هميشه شاد و خندان وسلامت باشي نازنينم دخترم :مادرت كبري

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)