آنيتاآنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
مامانه آنیتامامانه آنیتا، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
بابایه آنیتابابایه آنیتا، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
یکی شدنه دلامونیکی شدنه دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

آنيتا عسل مامان و بابا

بدون عنوان

1392/5/24 2:38
نویسنده : مامانه آنیتا
233 بازدید
اشتراک گذاری

   سلام فرشته كوچولوي مامان ديشب يعني تو تاريخ 22

مرداد 1392 ديديم كه تو ،تونستي خودتو بكشي جلو و يه چند قدمي سينه خيز بري الهي مامان فدات

شه انگار دنيا رو به من دادن كلي ذوق كردم دقيقا 6ماه و6 روزت بود انشاالله شاهد موفقيت هاي ديگتم باشيم **خيلي خيلي دوست داريم دخترنازم **بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خواب گو
24 مرداد 92 11:03
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.

پاسخ:
سلام دوست عزيز بازم به وبلاگ ما بياييد ممنون كه اومدي خيلي خوشحالمون كرديد
مامان ریحانه ناز
28 مرداد 92 2:14
سلام؛میدونید چرا وبتون اصلا بازدیدکننده نداره؟چون دخملتون الان 7ماهشه ی عکس ازش نیست؛وبتون کسالت آوره؛ببخشید اینقدر رک گفتم؛به ما هم سر بزنید؛بای
مامان ریحانه ناز
29 مرداد 92 12:22
مرسی که اومدی؛جسارت منم ببخش؛خوب با فتوشاپ سایز عکستو درست کن؛حالا سعی میکنم لینکشو بزارم تو وبم؛وبت بدون دخملت که نمیشه