آنيتاآنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
مامانه آنیتامامانه آنیتا، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
بابایه آنیتابابایه آنیتا، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
یکی شدنه دلامونیکی شدنه دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آنيتا عسل مامان و بابا

قبولی در دانشگاه((کاردانی به کارشناسی))

1393/6/30 20:38
نویسنده : مامانه آنیتا
698 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام پرنسس کووچولویه من  نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت  اما  مامانی دانشگاه قبول شدتوهمون رشته ی دورانه کاردانیم یعنی مهندسیه معماری بدون که  من هرکاری میکنم فقط به عشقه توهستش مامانی به زودی میره دانشگاه وشما مجبوری پیشه مادرجون بمونین وکمترپیش هم میمونیم وازاین بابت خیلییی ناراحتم 

خوشحالیم از این بابته که میرم وتا 2 سال ونیمه دیگه لیسانسمومیگیرم واگه خدابخاد در آینده نه چندان دور بشم مهندس معماری یابه قول دوستامون ((آرشیتکت))ودخمله گلم به مامانش افتخارکنه وباعثه سربلندیه توبشم اولش اصلا دلم نمیخاست امسال دانشگاه شرکت کنم چون هنوز شماکوچولوموچولوهستی ومن دلم میخادهمش پیشت باشم اما به اسراره شدیدبابامهدی توآزمون کاردانی به کارشناسی شرکت کردم طوری که دقیقه ی نودمثله همیشه((خخخخخخخ))شرکت کردم هرگزفراموش نمیکنم شبه نیمه شعبان بود که یک ربع مونده بود به اتمام قانونیه زمانه ثبت نام شرکت کردم ودرآخرش هم قبول شدم والان هم اگه خدابخاداز 13مهرکلاسام شروع خواهدشد امیدوارم شما دخمله ناز باهام همکاری کنی و من بتونم از پس این رشته ی پرکاردربیام 

مامان رو بخاطره تمومه کوتاهیاش ببخش بدون که عاشقانه دوست داااااااااااااااااااااااااااارم

دیگه کم کم هم مجبورم کمتربیام به وبلاگت چون درسام سنگینه وهمش بایدپروزه و... تحویل بدم ((وای خداکمکم کن ازپسش بربیام خیلییییییی استرس دارم خواهشابرام دعاکنین موفق بشم)) وبخاطره همین ازت معذرت میخام ولی قول میدم عکسات روحتمابزارم تا براهمیشه برات بمونه بووووووووووووووووووووووووس به رویه ماهت دخمله نازم

از دوستایه وبلاگیمونم ممنوووونم که بهمون سرمیزنن اگه یه وقت بعدازاین کوتاهی از طرفمون صورت گرفت وکمتر ااومدیم بهتون سربزنیم واقعاشرمنده ام انشاالله بعد این 2 سال جبران خواهم کرد ازهمتووون واقعاممنوووووووونم همتون رو به خدایه بزرگ میسپارم((برام حتما دعاکنین تاموفق شم وبتونم تا ارشدپیش برم))

یاعلی

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان النازي
6 مهر 93 2:55
تبريك ميگم عشقم مباركً باشه عزيزم به سلامتي دخلي حتما ميتونه دوري مامانيشو تحمل كنه دوست دارم عزيزم
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنووووووونم گلم نمیدونی که چقدرخوشحالم که دوباره اومدی خیلییییییی دوست دارم النازجونمم ببوس
مامانی آرتینا جان***
6 مهر 93 15:19
مبارکه کبری جان خیلی خوشحال شدم امیدوارم موفق باشی از ذوق زیادی نمیدونم چی بگم چون یکی از بهترین دوستام میخواد مهندس بشه انشالله...خیلی خیلی خوشحالم.
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنوووووووووووووووووونم دوست جوووونیم مرسییییییییییییییی خیلیییییییییی مهربونی انشاالله ما هم شاهد موفقیت های روز افزون شما وخانوادتون باشیم خیلییییییییییی لطف کردی دوست جونیمبرام دعا کن از پسش بربیام
مامان مهدی کوچولو
7 مهر 93 16:42
جیغ و دست و هورا کبرای جون مبارکه خیلی خوشحال شدم
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنووونم گلم مرسیییی خیلی لطف داری برام دعاکن دوست جونیام
مامان آزاده
12 مهر 93 0:57
مبارکه انشاالله که موفق باشی
مامانه آنیتا
پاسخ
واقعا ازت ممنووووونم دوسته خوبم خیلیئییییییییی لطف دارین برام دعا کن که خیلیئیییی به دعاتون نیاز دارم[
مامان صفورا
13 مهر 93 1:36
وای مبارک باشه عززززززززززززززززززززززززززززیززززززززززززززززززم به امید قبولی و موفقیت تو درسات برات دعا میکنم آنیتا در آینده به تو افتخار خواهد کرد چون پشتکار داشتی و بدون دخترت هم مثل خودت موفق خواهد بود دوست دارم
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنووونم گلم مرسیییی خیلی لطف داری برام دعاکن دوست جونیمانشاالله همین طورکه میگی باشه همه تلاشم براسربلندی وخوشحالیه آنیتاس
خاله سانی
13 مهر 93 14:09
واای چقدر عالی تبریک میگم بهتون.ایشا.. که موفق باشین
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنووونم گلم مرسیییی خیلی لطف داری برام دعاکن دوست جونیام
سمانه
14 مهر 93 13:56
مبارک عزیزمممم ایشالله قبولی ارشدو بعدشم دکترا و بعدشم.....
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنووونم گلم مرسیییی خیلی لطف داری برام دعاکن بهترینم انشاالله شما هم همین طور