آنيتاآنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
مامانه آنیتامامانه آنیتا، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
بابایه آنیتابابایه آنیتا، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
یکی شدنه دلامونیکی شدنه دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

آنيتا عسل مامان و بابا

شاید پوشک گیری ،آتلیه 19 ماهگی، دندان 11،

1393/6/18 2:00
نویسنده : مامانه آنیتا
742 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااام عشقم  اولین خبر چند روزیه مرواریده یازدهمت هم اومده بیرون دندون شماره 11 از پایین کناره 2تا دندون جلویی سمته راستیه هستش

خبر بعدیمم اینه که شما از محیط دستشویی خوشت اومده وداری با مامان همکاری میکنی ومیگی که دسشویی دارم وهی بالحن قشنگت میگی:: دشی دشی(( چون تو دسشویی استکیر گل و درخت زدم وتو هم عاشقه گلی و وقتی هم میریم دستشویی باهات آب بازی میکنم سر همین مسائل خوشت اومده ومیگی مامان فدات شه دخملکم ولی شبا نه تو خواب پوشکت میکنم تو روز هم پوشکت میکنما از ترس اینکه نگی وخونه رو کثیف کنی آخه شما گل دخملی گاهی شیطونی میکنی ونمیگی نمیخاستم به این زودی پروزه ی عظیم پوشک گیری رو شروع کنم خودنت به صورت اتوماتیک وار اومدی وگفتی من به هیچ وجه اسرار نداشتم چون فکرمیکردم زوده امیدوارم تو این مسئله موفق بشم وشما باپوشک بای بای کنی مامان قربونت بشه))

خبره سومم اینه که شبی که گذشت یعنی 17 شهریور ماه شمارو بردم آتلیه وچندتاعکس انداختیم وای که چقدر اونجاشولوغ کردی وبرات هدخریده بودم ولییییییی هیچ کودوم وهماری نکردی ونذاشتی رو سرت وحتی دستمال سرت هم نشد که روسرت ببندم از بس که شیطووووونی وروجکه من به قول مادرجون میگفت به خودت رفته تو هم بچگی واینمستادی چی بگم والا الهیییی مامان دورت بگرده خداکنه عکساخوب بشن آتلیه 17 ماهگیت هم یادم رفت آرشیوش روبگیرم بیارم تو وبلاگت بزارم فقط عکسارو گرفتیم انشاالله رفتیم اونورا اگه داد میگیرم وتو وبت میزارم ولی از روشون عکس گرفتم بعدا اونا رومیزارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)