آنيتاآنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
مامانه آنیتامامانه آنیتا، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
بابایه آنیتابابایه آنیتا، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدنه دلامونیکی شدنه دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

آنيتا عسل مامان و بابا

ولادت آقاعلی بن موسی الرضا برهمگان مبارک

1393/6/16 19:56
نویسنده : مامانه آنیتا
652 بازدید
اشتراک گذاری

من هم یه خطا کارم
اما با اینکه گنه کارم
در روز جزا شادم
از اینکه رضا دارم 

ولادت آقاعلی بن موسی الرضا برهمگان مبارک

کارت پستال های زیبا به مناسبت ولادت امام رضا

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان نازنین جون
18 شهریور 93 1:09
عیدتووووووووووووووووووووون مبارک
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنوووووووونم دوسته بامرام وبامعرفته من خیلیییی لطف دارین خیلییی مهربونین شما
مامانی آرتینا جان***
18 شهریور 93 2:02
سلام مامانی گل عید شما و دختر گلتون مبارک.
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنوووووووووونم خاله جوووووون همچنین برایه شما هم مبارک باشه
مامان جون
19 شهریور 93 17:56
عیدتون مبارک ایشالله به این زودیا آقا ما روهم بطلبه بریم زیارت، منکه دلم لک زده واسه مشهدش
مامانه آنیتا
پاسخ
انشاالله منم که خیلیییییییی دلم برا حرمش تنگ شده خداکنه همین روزا بطلبه