آنيتاآنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
مامانه آنیتامامانه آنیتا، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
بابایه آنیتابابایه آنیتا، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
یکی شدنه دلامونیکی شدنه دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

آنيتا عسل مامان و بابا

التماس دعا ...........

1393/4/13 0:17
نویسنده : مامانه آنیتا
392 بازدید
اشتراک گذاری

آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری

 

شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن (ماه مبارک رمضان، ماه دوری از گناهان، ماه بندگی مبارکتان باد.)

*

کارت پستال ماه رمضان

پسندها (9)

نظرات (4)

سحر مامان یسنا
13 تیر 93 9:49
کبری جون توی این ماه عزیز من و هم از دعات محروم نکن عزیزم
مامانه آنیتا
پاسخ
چشم حتما عزیزم شما هم همین طور برایه ما واقعا از ته ته دلت دعا کن
الهه مامان سلما
14 تیر 93 1:46
طاعات قبول...خیلی التماس دعا
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنووووونم گلم براشما هم قبول باشه خیلی خیلییییییییییی محتاجیم به دعا
فاطمه شرفی
31 تیر 93 1:41
سلام من فاطمه خواهر یه نی نی ناز به نام عطیه هستم خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنیدممنون التماس دعا
مامانه آنیتا
پاسخ
سلااااااااام به رویه ماهت فاطمه خانم چشم حتماسرمیزنم