آنيتاآنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
مامانه آنیتامامانه آنیتا، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
بابایه آنیتابابایه آنیتا، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدنه دلامونیکی شدنه دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

آنيتا عسل مامان و بابا

آنیتا خونه ی دوسته بابایی

1393/3/31 2:24
نویسنده : مامانه آنیتا
491 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااام عشق کوچولویه مامان این عکسا که میزارم خونه ی دوسته بابایی وشما ستایش کوچولو رو خیلیییییییییییی اذیت کردی وکم بود کار دستمون بدی رفته بودی تو بوفه ی خونه ی اونا وکم بود بزنی وسایله تزیینیه داخله بوفشون رو بشکنی که من سریع اومدم از تو بوفشون آوردمت بیرون هی من میاوردمت اینور وتو هی میرفی سمت بوفشون 2 دفعه فقط از تو بوفه درت آورد تا میدی من چشم ازت برداشتم بدو بدو میرفتی به سمته بوفه  (( آخرایه شب دیگه به بابامهدیت گفتم پاشو زودتر بریم تا این دخملت خراب کاری نکرده وشرمنده نشدیم ودیگه زودتر ازقبل بلندشدیم اومدیم اینم عکسایه اون شب: 

 

 

توعکسه پایین هم آنیتا خانم داره گوشواره یستایش 6 ماهه رومیکشه

 

کشیدن گوشایه ستایش توسط آنیتاخانم(خخخخخخخخخخ))

میگم دخترنکشه گوشه نی نی رو اومدم دستتو بگیرم نکشی گریه کردی که چرانمیزارم اینکارو کنم؟

                                                                                                                      

 

پسندها (7)

نظرات (2)

مامی آتریسا جون
31 خرداد 93 10:21
فدای شیطونی هاش ماشالله شیطون بلا شدی آنیتا جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم
مامانه آنیتا
پاسخ
شیطون نگو بلا بگو اصلا یه جا نمیشینه که
مامان آزاده
12 تیر 93 0:44
معلومه خیلی شیطون بلا شدی ها خاله جون
مامانه آنیتا
پاسخ
شیطون چه جورشم بلا شده