آنيتاآنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
مامانه آنیتامامانه آنیتا، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
بابایه آنیتابابایه آنیتا، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
یکی شدنه دلامونیکی شدنه دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

آنيتا عسل مامان و بابا

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا من عمه شدم

1393/2/13 20:47
نویسنده : مامانه آنیتا
1,318 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 5 شنبه 11 اردیبهشت 1393  مصادف با ولادت امام محمد باقر (ع) اول رجب  رونیکا کوچولو  در بیمارستان عرفان تهران بدنیا اومد و من شدم عمه ی یه نی نی ناز به اسم رونیکا خانم

دوست دارم رونیکا جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس به روی رونیکا دختر داداش علیرضام

داداشی و زن داداش جونم مبارکه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سمانه
12 اردیبهشت 93 0:25
منم زن عمو شدم....هورااااااااااا قدمت مبارک رونیکا جونم
مامانه آنیتا
پاسخ
مبارکه هوراااااااااااااااااااااا (( انشاالله خوش قدم باشه)) اینم یه عالمه بوووووووووووووووس برای رونیکا و سمانه جونم
مینا مامان روشا
13 اردیبهشت 93 10:55
قدم نو رسیده مباررررررررررررررررررررررکککککککککک
مامانه آنیتا
پاسخ
مرسیییییی عزیزم
مامان دلنیا
14 اردیبهشت 93 0:34
مبارکه عزیزم .ایشالله قدمش پر خیر وبرکت باشه.
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنونم عزیزم ((ایشاالله))
مامان سحر
14 اردیبهشت 93 10:48
مبارکه عزیزم خوش قدم باشه الاهییییییییی
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنونم سحر جونم سلامت باشین
مامان نازنین جون
14 اردیبهشت 93 12:57
تبریک میگم عمه شدنت رو ...این حس رو من هم تجربه ش کردم خیلی خیلیییییییییییییییییییی قشنگه انشا... که قدمش پر خیر و برکت باشه
مامانه آنیتا
پاسخ
مرسییییییییییی عزیزم ممنونم آره حس فوق العاده قشنگیه ((ممنوتم عزیزم))
مامان آزاده
15 اردیبهشت 93 0:39
مباررررررکه عمه خانمعمه شدن چه حسی داره؟میگن خیلی قشنگ میشه آخه من هنوز عمه نشدم
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنونم عزیزم حس خیلیییییی خوبیه بالاخره از گوشت وتنه خودمه دیگهایشاالله قسمتت میشه میبینی چه حسه خوبیه
مامان فاطمه
15 اردیبهشت 93 10:34
عزیزم عمه شدنت مبارک
مامانه آنیتا
پاسخ
مرسیییییی گلم ممنونم
مامان النازي
15 اردیبهشت 93 17:37
چشمتون روشن قدم نورسيده مبارك رمز پست جديد لطفا
مامانه آنیتا
پاسخ
مرسیییییییییی عزیزم اومدم بدو بیا خصوصی روچک کن
مامانی
25 تیر 93 5:25
چشمتون روشن مبارکه دعا کنین منم زودتر عمه بشم کبری جان.
مامانه آنیتا
پاسخ
گل] انشاالله زود زود عمه میشی