آنيتاآنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
مامانه آنیتامامانه آنیتا، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
بابایه آنیتابابایه آنیتا، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
یکی شدنه دلامونیکی شدنه دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

آنيتا عسل مامان و بابا

آش دندونی...........

1393/2/8 1:44
نویسنده : مامانه آنیتا
312 بازدید
اشتراک گذاری

آنیتا داره یه دندون ::

قند میخوره از قندون         فرشته مهربون

                                                                              اورده براش یه دندون

                                                                               آش بخورید نوش جون           

آش دندونیه آنیتاجون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان فاطمه
8 اردیبهشت 93 11:14
به به عجب آشی نوش جووونتون
مامان سمانه
8 اردیبهشت 93 11:51
واااااااااااای چقده خوش مزهههههه بود
مامانه آنیتا
پاسخ
نوش جونتون گلم
مامان نازنین جون
9 اردیبهشت 93 14:39
مبارکه عزیززززمبه به چه آشی
مامانه آنیتا
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییی خاله ی مهربون ممنونم
حامده(مامان امیر محمد)
10 اردیبهشت 93 8:07
مرواریدات مبارک خاله جون به به عجب اش خوشمزه ای گوارای وجودتون
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنونم خاله ی مهربون واقعا لطف کردین
سحر مامان یسنا
10 اردیبهشت 93 11:16
بهبه چه آشی من که آش دندونی یسنا رو نخوردم نه من نه باباش اخه کم اومد
مامانه آنیتا
پاسخ
برا ما زیادم اومد آخرش یکمش هم موند تو یخچال و ..........
فائزه مامان آیاتای
10 اردیبهشت 93 15:54
مرواریدت مبارک عزیزم
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان النازي
11 اردیبهشت 93 13:53
چه اشي به به نوش جان
مامانه آنیتا
پاسخ
بفرمایید آش
مامان دلنیا
14 اردیبهشت 93 0:33
به به چه اش خوشمزه ای . مامانی من عاشق اشم . نوش جااااااااااااااان
مامانه آنیتا
پاسخ
مرسی گلم واییییییی یه وقت دلت نخواد بدووووووووووو بیا خونمون براتون درست کنم
مامان آزاده
15 اردیبهشت 93 0:40
آنیتا خانم مبارکه پس شما هم کباب خور شدی عزیزم
مامانه آنیتا
پاسخ
بلهههههههههههه دیگه خاله جون
مامی آتریسا جون
22 اردیبهشت 93 10:18
مامنیش این همه نگران دندون های آنیتا جون بودی خیلی خوشحال شدم که این پست ها رو دیدم، آرزوی سلامتی و تندرستی واسه آنیتا جون و شما و باباییش دارم
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووونم عزیزم آره واقعا نگران بودم نکنه خدای نکرده کمبود کلسیم و..... خدای نکرده باشه که بردمش آزمایش گفت هیچی نیست الانم که 3 تا همزمان داره درمیاره