آنيتاآنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
مامانه آنیتامامانه آنیتا، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
بابایه آنیتابابایه آنیتا، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدنه دلامونیکی شدنه دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

آنيتا عسل مامان و بابا

تقدم به مادرم که عاشقانه دوستش دارم..................

1393/1/31 4:08
نویسنده : مامانه آنیتا
380 بازدید
اشتراک گذاری

SMS، اس ام اس و کارت پستال های زیبای روز مادر - Bitrin.com

آه مادر! گر بخواهم بنویسم ز تو و پاکی و مهر
باید اینکه بنویسم دو سه دیوان غزل. پس چه بهتر
سخن خویش به پایان ببرم ای همه هستی من
مادر من به حقیقت سوگند که نهال عشق تو را
در زمین دل خود کاشته ام. مادرم دیرزمانی است
که من " دوستت داشته ام". 

SMS، اس ام اس و کارت پستال های زیبای روز مادر - Bitrin.com

برای سلامتی و طول عمر همه ی مادران عزیز صلوات 

((اللهم صل علی محمد وآل محمد))

مادرم الهی که عاقبت بخیر شی و120 سال عمرکنی

دوستت دارم مادرم

دخترت:کبری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

shayanjooni
31 فروردین 93 8:12
سلام سلام روزتون مبارک
مامانه آنیتا
پاسخ
سلااااااااااااااااام به روی ماهتون ممنونم روز شما هم مبارک خوشحال میشم بازم به وب مابیایین[
sima
31 فروردین 93 9:22
مادر نوشته ميشود ولي فرشته خوانده ميشود . مادر ، من هرگز بهشت را زير پايت نديدم زير پاي تو آرزوهايي بود كه از آن گذشتي بخاطر من . روزت مبارك
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنونم سیما جوووووووووووووونم متن فوق العاده زیبایی بود روز زن و مادر رو منم بهت تبریک میگم میبوسمت
مینا مامان روشا
31 فروردین 93 10:15
انشاللله همیشه سایه مادرتون بالای سرتون باشه
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنونم عزیزم((انشاالله)) خدا عزیزای تو رو هم برات نگه داره((آمین))
مامان آوا
31 فروردین 93 15:04
منتظر کوچکترین بهانه بودم تا بزرگترین تبریکم را نثارت کنم. مامانی جون روزت مبارک.
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییی متن زیبایی بود منم روز زن و مادر رو بهت تبریک میگم
سحر مامان یسنا
31 فروردین 93 22:31
کبری جون الاهی سایه مادرت همیشه بالای سزت باشه عزیزم روزت مبارکتوی این روز از صاحبش حاجت دل منم بخوای بگو یا فاطمه زهرا دیدن و به اغوش کشیدن مادرم رو از من نگیره بازم روزت مبارک
مامانه آنیتا
پاسخ
مرسیییییی سحر جونم روز شما هم مبارک خدا مادرتم برات نگه داره انشاالله سال بعد تو همین روز تو بغلش باشی
آوايي ( لي لي )
1 اردیبهشت 93 3:49
توتکراریترین و مهربانترین تکرارى هستى که هر لحظه هواى تکرارت را دارم
مامانه آنیتا
پاسخ
عزیزم فوق العاده زیبا بود مرسییییییییییییییی مهربونم
آوايي ( لي لي )
1 اردیبهشت 93 3:50
روزتون مبارك عزيزم
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنونم عزیزم همچنین روز شما هم مبارک
رها مامان آنيسا
1 اردیبهشت 93 13:36
سلام گلم خوبى روزت مبارك زنده باشى
مامانه آنیتا
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااام خانمی ممنونم روز شما هم مبارک صدسال زنده باشی و سایه ات بالاسر دخترت باشه
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
1 اردیبهشت 93 13:56
http://upload7.ir/imgs/2014-04/92357948092602834621.jpg روزتون مبارک...
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنونم گلم روز تو هم مبارک عزیزی بابت عکس خوشگل هم ازت واقعا ممنونم خیلییییی گلی
انيتا كوچولوي دوست داشتني
2 اردیبهشت 93 13:51
سلام عزيزم روز مادر را به شما تبريك ميگم 100 سال به اين سالها
مامانه آنیتا
پاسخ
سلااااااااااااام به روی ماهت ممنون همچنین شما انشاالله 120 ساله شی و سایه ات همیشه بالاسر دخترت باشه
مامان آنیتا(آنیتا بهار زندگیمون)
3 اردیبهشت 93 1:03
روزتون مبارررررررک
مامانه آنیتا
پاسخ
مرسییییی عزیزم همچنین روزشماهم مبارک
مامان الناز
3 اردیبهشت 93 16:13
روزت مبارك كبري عزيزم ايشالاه ١٢٠سال سايه مادرت بالاي سرت باشه
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنونم گلم روزشماهم مبارک خداعزیزاتو برات نگه داره((آمین))
مامان فاطمه
4 اردیبهشت 93 17:12
سلام با تاخیر روزتون مبارک باشه گلم
مامانه آنیتا
پاسخ
مرسییییی عزیزم همچنین برای شماهم مبارک باشه 100 سال به این سالها
فائزه مامان آیاتای
5 اردیبهشت 93 14:53
سلام عزیزم شرمنده دیر اومدم روزت مبارک خصوصی داری
مامانه آنیتا
پاسخ
سلاااااااااااااام به روی ماهت کجابودی دوست جونیم روزتوهم مبارکاووووووووووووووومدم مرسیییییییی عزیزم
مامان نی نی
6 اردیبهشت 93 19:34
مبارک باشه روزتون ببخشین که دیر شد
مامانه آنیتا
پاسخ
نه عزیزم خیلیم ازت ممنونم همین که اومدی به وبمون کلی خوشحالمون کردین
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
7 اردیبهشت 93 22:50
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ ____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____ _____________♥.۝۝۝۝۝۝._____ _____________♥.۝۝۝۝_________ _____________۝۝۝______________
مامانه آنیتا
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییییییییییی دوست جونیم شرمنده دیشب اومدی من نبودم رفته بودم آنیتارو بخوابونم اینترنتمم روشن گذاشته بودمرفته بودم