آنيتاآنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
مامانه آنیتامامانه آنیتا، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
بابایه آنیتابابایه آنیتا، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدنه دلامونیکی شدنه دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

آنيتا عسل مامان و بابا

بدون عنوان

1392/9/12 22:08
نویسنده : مامانه آنیتا
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل خشگلم راستی بابایی از بچه گی های مامانت خوشگل تر و ملوس تر هستی ها ماچماچماچ

مهدی و کبری--------11-09-92-ساعت 22.05 مامانت در لالایی میگه برات که بخوابیماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
14 آذر 92 10:04
الهی انشاالله که دخترک ناز و ملوستون همیشه سلامت باشه ...
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنون دوست خوبم خدا دختر ناز و شیرین زبون شما رو هم نگه داره
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
17 آذر 92 11:26
خوب بخوابی عزیززززززززززززم
مامانه آنیتا
پاسخ
ممنون مینا جونم خوشحالمون کردی که اومدی به وبلاگمون بازم بیا میبوسمت
مامان لي لي
18 آذر 92 0:17
سلام نميدونم چي بگم فقط مرسي واقعاً مرسي نميتونم اشك هام رو كنترل كنم نميتونم جبران كنم ممنون كه شفاعت أواي من و خواستي ممنون از نذر و نيازات ممنون دلم پوسيد خيلي دلتنگ بودم مرسي
مامانه آنیتا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم وظیفه ی هر مسلمونیه واقعا خوشحال شدم که فهمیدم مرخص شده از صبح تا حالا داشتم بهش فکر میکردم وقتی وبتو دیدم خوشحال شدم خدارو شکر عزیزم الهی که هیچ وقت غم نبینید