آنيتاآنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
مامانه آنیتامامانه آنیتا، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
بابایه آنیتابابایه آنیتا، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدنه دلامونیکی شدنه دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

آنيتا عسل مامان و بابا

اینم یه جور خوابیدنه دیگه!!! مگه چیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1392/8/15 0:58
نویسنده : مامانه آنیتا
274 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی ساعت نزدیک 7 صبح روز13آبان 1392 بود که بلند شدم دیدم شما این جوری خوابیدی برام جالب بود و سریع ازت عکس گرفتم

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای که خیلی دوست داشتنی ای 

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتتتتتتتتتتتتتتتتتمم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آوا
15 آبان 92 13:07
واااااااااااااااااای عزیزم قربونت بشم خیلی بامزه خوابیده بووووووووووووووووووووووووووووووس

ممنونم گلم اینترنتم درست شد حتما میام به وبتون خیییییییییلی شما خوبین خدا را بابت یه همچین دوستای خوبی شاکرم شرمندمون میکنید بخدا دوست دارم خیییییییلی زیاد دوست جونیام
مامان ایمان
30 آبان 92 0:02
ممنونم عزیزم بازم پیش ما بیاید
مامانی
4 آذر 92 0:45
وای قربون این نوع خوابیدنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت جوجو اخ دوست دارم گازت بگیرم مام تو گاز بمانی حالا که من نیستم تو گاز بگیر راسی من لینکتون میکنم که بتونم بهتون سر بزنم
مامان فاطمه زهرا
6 آذر 92 2:21
جونم خاله اینطوری بدن درد میگیری عزیزم .لی خودمونیم خیلی جیگر خوابیدیا...انیتا جون خوابیده
مامانه آنیتا
پاسخ
آره گلم واقعا وافعا خوابیده