آنيتاآنيتا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
مامانه آنیتامامانه آنیتا، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
بابایه آنیتابابایه آنیتا، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
یکی شدنه دلامونیکی شدنه دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

آنيتا عسل مامان و بابا

خاطرات من با دخترم

1392/2/27 2:47
نویسنده : مامانه آنیتا
335 بازدید
اشتراک گذاری

دنياي من دختر گلم سلام امشب ميخام تموم خاطراتمو كه از اولي كه تو شكمه ماماني بودي برات تعريف كنم اولين باري كه فهميدم تو رو تو شكم دارم انگار تموم دنيارو بهم دادنددرست بعداز پايان امتحاناي دانشگام بود تا1ماه حالم خوب بود مشكلي نداشتم ولي بعدش دكترا بهم گفتند بايداستراحت مطلق كنم روزاي سختي روگذرونديم تاهوايل ماه سوم همش ماماني سوزش معده داشت تندتندگرسنه ميشدم نميدوني چقدرسخت بود ايشاالله مامان ميشي درك ميكني بعد2ماه استراحت مطلق بودن درست توماه شهريوردر تارخ 19شهريور مطابق باروز1شنبه عروسي علي دايي بود شب خيلي خوبي بود همش وسط بودم ومي رقصيدم آخه مجلس گرم كن نداشتيم مجبوربودم وسط باشمفرشتهخلاصه همين جوري ماه ها گذشتند توهرماهش يه جور سختي داشتم يه وقت چيزي نميشدبخوري انگار داري ميتركي يه وقت هرچي ميخوردي سير نميشدي دخترگلم نميدوني ماماني چقدر به وجودت افتخار ميكنه هميشه از خدا ميخاستم بهم دختر بده آخه دخترا باوفاترند ومهربونتر ((عاشقتم ماماني))تا قبل از اينكه بفهمم تودختري خيلي ذوق وشوق نداشتم آخه فكر ميكردم ممكنه پسرباشي ولي وقت رفتم سونوگرافي گفتد دختري نميدوني چقدر خوشحال شدم از سر ذوق وشوق نميدونستم چي كاركنم همش ميگفتم نكنه اشتباه گفتند براي اينكه مطمئن شم هرسرس كه دكتر آزمايش مي نوشت مي رفتم آزمايشگاه هاي متفاوت از قبل تا مطمئن شم بقيه هم ميگن تو دختري 3تادكتر مختلف طي دوران بارداريم رفتم هرسه اونا گفتند دختره واقعا باورم نميشد منو اين همه خوشبختي!! دخترم نفس مامان از اون روز به بعد برات دنبال اسم خيلي خيلي گشتم كلي تو سايت ثبت احوال گشتم اسمايي كه خوشم اومد معني خوبي داشت پيداكردم ميخاستم بذارم مرسانا يعني هديه با شكوه خدا اما ثبت احوال قبول نميكرد اسم هايي كه خيلي راغب بوديم اينا بودند**حلما يعني صبور ولي گفتد خوب نيست خيلي سنگينه وعربيه

آرميتا يعني پاك وبي آلايش

آنيسا يعني مانند عشق گفتند اين اسمو مسخره ميكنند

رونيكا -مليكا اين دو تاهم تو يه سبكند گفتد مسخره ميكنند

آيلين يعني هاله ماه ولي به بابايي گفتم گفت تركي خوب نيست

آيسان يعني مانند ماه گفتند اسم يه يخچاله وتركيه

هستي وعسل هم خيلي گفتد بزار اما اينو من مخالف بودم ازمعني هستي خوشم نيومد يعني دنيا وجود پست عسل هم گفتم مسخره ميكنند و....

سارينا خيلي دوست داشتم اين اسموبذارم برات  يعني خالص وپاك اما گفتن خيلي خضه وزيادشده وطولانيه اون وقت مخففش ميكنندبده  خلاصه هر اسمي كه بگي روش فكر كرديم براي تك تك اسما حرف برا گفتن دارم كه چرا برات نذاشتم تا اينكه اسمت شد آنيتا  يعني مهربان وخوشرو آراسته ايشاالله كه دختر گلم از اسمش راضي باشه خيلي سر اسم گذاشتند سختي كشيدم وميگفتم نكنه دختر گلم از اسمش راضي نباشه و پيش دوستاش خجالت بكشه اسمشو بگه دختر گلم اگه فردا روزي اسم جديد شنيدي وخوشت اومد حتما دنبال معنيش برو شايد اصلا معني خوبي نداشته باشه و اون وقت به اسم خودت افتخار كني آخه معني اسم هم خيلي مهمه رو شخصيت آدما تاثير مي ذاره دعا مينم هميشه از اسمت راضي باشي واز زبون خودتم يه روز بشنوم كه راضي اي اگه تو راضي باشي مطمئنم خدا هم از من راضي ميشه **ايشاالله**لبخند خلاصه بالاخره دختر ناز مامان تو روز2شنبه 16بهمن1391 بدنيا اومد وزندگي ما رو پر ازشادي ونشاط كرداون روز روزي بود كه اصلا توقع اومدن تورو نداشتم همش نگران بودم نكنه چيزيت شده باشه آخه چرا الان !!!قرار بود10 اسفند بدنيا بياي نه الان بازم خدا رو صد هزاران مرتبه شكر كه صحيح وسالم بدنيا اومدي الهي كه هيچ وقت هيچ وقت مريض نشي  الهي كه هر وقت اينارو خوندي هميشه شاد باشي امشب شب

ارزو ها بودبرات بهترين ها رو آرزو دارم نازنينم دخترگلم دوست دارم خيلي زياد هر چي بگم بازم كمه  **دلت شاد ولبت خندان بماند برايت عمر جاودان بماند**

كسي كه هميشه عاشقانه دوستت خواهد داشت        مادرت**كبري**ماچبغلبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیه
6 شهریور 92 7:47
آنیتا واقعا اسم زیبایی هست یکی از اسمهایی که قرار بود رو هلیا بذاریم آنیتا بود




پاسخ:



مرسي عزيزم هليا هم اسم خيلي قشنگيه خدا كنه كه آنيتا جونم بزرگ شد از اسمش راضي باشه